Grupa “Liepa” sevī apvieno valstī noteikto kārtību, prasības un atbilstīgi tās nosaukumam sevī meklē, atrod un godā tur liepas īpašības. 
Liepa  ir sargājoša -  tā sniedz patvērumu no saules, sala un nokrišņiem. Liepa  ir darbīga - tā kā “skābekļa rūpnīca” attīra gaisu. Liepa  ir vilinoša - tās ziedu nektāra smarža pievilina apputeksnētājus kukaiņus. Ziedu medus ir salds kārums, bet liepziedu tēja uzlabo veselību. Liepa ir pacietīga - tā ataudzē savas atvases. 
Par dabu mācāmies dabā. Pētām un eksperimentējam. Mācāmies darbojoties. Ja kaut ko nezinām, meklējam atbildes!

Diena/ Pirmdiena Otrdiena Trešdiena Ceturtdiena Piektdiena
Mācību jomas 1. Latviešu valodas mācību joma
2. Matemātikas mācību joma
3. Dabaszinību mācību joma
4. Tehnoloģiju mācību joma
5. Kultūras izpratnes un pašizpausmes mākslā mācību joma
plkst.10.15
6. Sociālā un pilsoniskā mācību joma
7. Veselības un fiziskās aktivitātes mācību joma
1. Latviešu valodas mācību joma
2. Matemātikas mācību joma
3. Dabaszinību mācību joma
4. Tehnoloģiju mācību joma
5. Kultūras izpratnes un pašizpausmes mākslā mācību joma
6. Sociālā un pilsoniskā mācību joma
7. Veselības un fiziskās aktivitātes mācību joma plkst.11.05
1. Latviešu valodas mācību joma
2. Matemātikas mācību joma
3. Dabaszinību mācību joma
4. Tehnoloģiju mācību joma
5. Kultūras izpratnes un pašizpausmes mākslā mācību joma
plkst.9.00
6. Sociālā un pilsoniskā mācību joma
7. Veselības un fiziskās aktivitātes mācību joma
1. Latviešu valodas mācību joma
2. Matemātikas mācību joma
3. Dabaszinību mācību joma
4. Tehnoloģiju mācību joma
5. Kultūras izpratnes un pašizpausmes mākslā mācību joma
plkst.10.15
6. Sociālā un pilsoniskā mācību joma
7. Veselības un fiziskās aktivitātes mācību joma
1. Latviešu valodas mācību joma
2. Matemātikas mācību joma
3. Dabaszinību mācību joma
4. Tehnoloģiju mācību joma
5. Kultūras izpratnes un pašizpausmes mākslā mācību joma
plkst.9.00
6. Sociālā un pilsoniskā mācību joma
7. Veselības un fiziskās aktivitātes mācību joma plkst.11.05


Dienas režīms 6-7gadīgu bērnu grupā “Liepa”

2023./2024. mācību gadā

Integrēta rotaļnodarbība noris visā dienas gaitā, ietverot pedagoga mērķtiecīgi organizētu un netieši vadītu patstāvīgu rotaļnodarbību. Rotaļnodarbības noris telpās un/vai ārā.

Laiks Aktivitāte
7.00 Rotaļnodarbība, patstāvīga rotaļdarbība, individuālais darbs
8.40 Brokastis
9.00 Rīta aplis, rotaļnodarbība, individuālais darbs
Diena/ Pirmdiena Otrdiena Trešdiena Ceturtdiena Piektdiena
Mācību jomas 1. Latviešu valodas mācību joma
2. Matemātikas mācību joma
3. Dabaszinību mācību joma
4. Tehnoloģiju mācību joma
5. Kultūras izpratnes un pašizpausmes mākslā mācību joma
6. Sociālā un pilsoniskā mācību joma
7. Veselības un fiziskās aktivitātes mācību joma
1. Latviešu valodas mācību joma
2. Matemātikas mācību joma
3. Dabaszinību mācību joma
4. Tehnoloģiju mācību joma
5. Kultūras izpratnes un pašizpausmes mākslā mācību joma
6. Sociālā un pilsoniskā mācību joma
7. Veselības un fiziskās aktivitātes mācību joma plkst.11.05
1. Latviešu valodas mācību joma
2. Matemātikas mācību joma
3. Dabaszinību mācību joma
4. Tehnoloģiju mācību joma
5. Kultūras izpratnes un pašizpausmes mākslā mācību joma
plkst.9.00
6. Sociālā un pilsoniskā mācību joma
7. Veselības un fiziskās aktivitātes mācību joma
1. Latviešu valodas mācību joma
2. Matemātikas mācību joma
3. Dabaszinību mācību joma
4. Tehnoloģiju mācību joma
5. Kultūras izpratnes un pašizpausmes mākslā mācību joma
plkst.9.00
6. Sociālā un pilsoniskā mācību joma
7. Veselības un fiziskās aktivitātes mācību joma
1. Latviešu valodas mācību joma
2. Matemātikas mācību joma
3. Dabaszinību mācību joma
4. Tehnoloģiju mācību joma
5. Kultūras izpratnes un pašizpausmes mākslā mācību joma
6. Sociālā un pilsoniskā mācību joma
7. Veselības un fiziskās aktivitātes mācību joma plkst.11.05
12.40 Pusdienas
13.00 Atpūta
15.40 Launags
Līdz 19.00 Rotaļnodarbība, patstāvīga rotaļdarbība, individuālais darbs
Pirmdiena 16.05 dziedāšana Ceturtdiena 15.45 tautas dejas
Piektdiena 16.00 Angļu valoda

Dienas režīms sastādīts saskaņā ar Ministru kabineta 2013.gada 17.septembra  noteikumiem Nr.890 „Higiēnas prasības bērnu uzraudzības pakalpojuma sniedzējiem un izglītības iestādēm,  kas īsteno pirmsskolas izglītības programmas.